ایکنا، رسانه‌ای تأثیرگذار در محتواسازی زندگی شهداست 
کد خبر: 4161909
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی:

ایکنا، رسانه‌ای تأثیرگذار در محتواسازی زندگی شهداست 

ابوالفضل نوفرستی گفت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کار شایسته انجام دهیم و خبرگزاری ایکنا می‌تواند کمک بزرگی برای محتواسازی در خصوص زندگی شهدا و خانواده‌های آنان باشد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی و رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۱ مردادماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی این استان و خبرنگاران ایکنا و ایسنا به بهانه روز خبرنگار، اظهار کرد: بنیاد شهید مجموعه‌ای کاملا متفاوت در عرصه خدمت‌رسانی به خانواده‌ای شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به خدماتی که به جامعه‌ ایثارگری ارائه می‌شود، افزود: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کار شایسته انجام دهیم و خبرگزاری ایکنا می‌تواند کمک بزرگی برای محتواسازی در خصوص زندگی شهدا و خانواده‌های آنان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی بر گسترش فعالیت‌ها و توجه به خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و همچنین فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت با محتواسازی از طریق هم‌افزایی دو نهاد تأکید کرد و گفت: لازم است نیازمندی‌ها دیده شده و در راستای برنامه‌های مشترک گامی برداشته شود و لازم است با استفاده از توان دانشگاهی و استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی همکاری با این مجموعه برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا صورت گیرد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز در این نشست با اشاره به چهل‌وسومین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: این مجموعه در ابتدای تأسیس در مدیریت دانشگاه‌ها نقش داشت و در سال‌های بعد به بازوی اجرایی برای تحقق اهداف تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و اشتغال از جمله فعالیت‌هایی است که در جهاددانشگاهی دیده شده است، افزود: با توجه به فعالیت دو خبرگزاری در جهاددانشگاهی، امیدواریم بستری فراهم شود تا تجربیات خانواده‌های شهدا و موفقیت‌های آنان اطلاع‌رسانی شود و جامعه بیشتر با این راویان جنگ آشنا شوند. آماده عملیاتی‌سازی هر نوع قرارداد مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم و هرگونه اقدام مشترکی که به اهداف دو مجموعه کمک کند را دنبال خواهیم کرد.

سپیده قلندری اسفدن، سردبیر خبرگزاری ایکنا و ایسنا نیز در این نشست بر آمادگی رسانه برای ترویج و فرهنگ‌سازی و توجه علمی به مقوله ایثار و شهادت اظهار کرد: تدوین برنامه مشترک محتواسازی خواهد توانست به مستندسازی زندگی شهدا و خانواده شهدا کمک شایانی کند.

مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با تأکید بر تعامل دو مجموعه بیان کرد: تدوین خاطرات شفاعی والدین شهدا و جانبازان، کمک بزرگی به محتواسازی در این عرصه خواهد کرد و خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا آمادگی لازم را برای تولید این مستندهای گزارشی دارند.

انتهای پیام
captcha